Sunday 15 April 2018

APAKAH KEISTIMEWAAN SHAKLEE? | LIFEBUDAK

Assalamualaikum.wbt.

Ape yang best sangat tentang SHAKLEE?? Mengenalinya bukan sekadar produk kesihatan sahaja. Tetapi menjadikan seluruh keluarga dan persekitaran berada dalam keadaan SELAMAT, BERKESAN DAN TEEBUKTI. 

Dr. Forest shaklee telah mencipta produk signature SHAKLEE yang telah 100 tahun berada dalam pasaran.

Produk ape??  VITALEA iaitu multivitamin yang menampung kelompangan nutrisi manusia dalam era global ini. Dia dah menjangkakan, dalam dunia yang serba moden dan canggih ni,  manusia akan mengalami kesulitan dalam mendapat nutrisi yang seimbang dalam makanan seharian. Jadi dia mencipta Vitalea bagi menyelesaikan permasalahan kesihatan.

Jom kita teliti kenapa SHAKLEE ni lain dari yang lain. 

Yang pertama:

SELAMAT, 
Ada 8 perkara yang shaklee tekankan untuk kita faham yang shaklee ni SELAMAT. 
Yang paling ditekankan adalah ketulinan dalam menghasilkan sesuatu produk. 

1. Shaklee membuat saringan kepada lebih 350 BAHAN CEMAR, RACUN SERANGGA DAN BENDASING bagu setiap bahan mentah botani baru untuk menghasilkan sesuatu produk.
Di samping itu termasuk la KEHADIRAN LOGAM BERAT, SISA PELARUT, KEHADIRAN RADIASI dan KEHADIRAN MIKROB. 

2. Shaklee juga menjalankan LEBIH DARIPADA 250 UJIAN RACUN SERANGGA DILAKUKAN, MELEBIHI SYARAT UNITED STATES PHARMACOPEIA (USP).

3. Shaklee wajib melakukan lebih 100,000 UJIAN KUALITI setiap tahun bagi memastikan produk yang digunakan selamat untuk anda dan keluarga tersayang.

4. Produk shaklee tidak ditambah dengan PENGAWET, PEMANIS ATAU PERASA TIRUAN

5. Produk shaklee adalah Bebas Gluten, berita baik untuk mereka yang mengalami alahan gluten dan sensitif-gluten. Dengan produk bebas gluten, kami mahu anda memiliki usus dan sistem penghadaman yang lebih sihat.

6. Produk Shaklee adalah bebas GMO dan disahkan melalui Program Pengekalan Identiti (Identity Preserved Program (IPP)), pendekatan paling dipercayai untuk memastikan produk shaklee kekal Bukan- GMO dari peringkat biji benih hingga ke proses pengilangan.

7. Shaklee sangat berpegang kepada prinsip selamat, handal dan mesra alam, produk Get Clean Home Care kami adalah Terbiodegradasi yang tidak mengandungi fosfat, nitrat atau borat. Shaklee juga menjadikannya satu tanggungjawab dan amanah untuk menjadikan planet kita lebih sihat sepanjang masa.

8. Produk Shaklee tidak diuji  terhadap haiwan. 


Seterusnya aspek yang kedua:

TERBUKTI.
Para saintis shaklee sentiasa mencari bahan dan ramuan yang tulen dan mujarab dari alam semula jadi, semakan terbitan saintifik dan melakukan kajian mereka sendiri untuk mengesahkan keberkesanan dan kemujarabannya. Buktinya, 

1.LEBIH 100 PEMBENTANGAN DAN KERTAS SAINTIFIK DITERBITKAN

Produk shaklee disokong oleh lebih daripada 100 pembentangan dan kertas saintifik yang diterbitkan, yang membuktikan bahawa ia membawa perubahan kepada kesihatan anda. Salah satu ujian ini ialah Kajian Penanda Aras, yang menunjukkan bahawa orang yang mengambil suplemen Shaklee memiliki kesihatan yang jauh lebih baik berbanding mereka yang mengambil satu multivitamin atau tiada suplemen sama sekali.

2. TELEMORE

Kajian Telomere menunjukkan bahawa pengguna Shaklee yang mengambil suplemen selama 5 tahun mempunyai telomere lebih lama berbanding pengguna sihat tanpa-suplemen.

3. PATEN SHAKLEE

Produk Shaklee mempunyai lebih daripada 70 paten dan sedang-dipaten..

4.SISTEM PELEPASAN BERPATEN

Sistem pelepasan berpaten Shaklee dicipta untuk memperbaiki dengan ketara kadar penyerapan nutrien utama dalam tubuh, menyediakan nutrien yang betul, di lokasi yang betul dan pada masa yang tepat.

"Inovasi dan sains adalah nadi dan teras untuk segala yang kami lakukan di Shaklee. Pusat inovasi ini adalah satu langkah lagi sebagai pelaburan berterusan kami di masa hadapan, dengan matlamat terunggul untuk membantu orang ramai menjalani kehidupan yang lebih lama, lebih sihat."

ROGER BARNETT, Pengerusi dan Ketua Pegawai Eksekutif Shaklee Corporation.

Yang terakhir:

BERKESAN

Kajian Suplemen Pemakanan Shaklee

Satu Kajian Penanda Aras

Kajian Suplemen Pemakanan Shaklee adalah kajian perintis mengenai pengguna suplemen pemakanan jangka panjang yang menunjukkan bahawa mereka yang mengambil suplemen Shaklee memiliki kesihatan yang jauh lebih baik, berbanding mereka yang mengambil multivitamin jenama lain atau tiada multivitamin sama sekali.

Kajian Suplemen Pemakanan Shaklee [Shaklee Dietary Supplement Study] adalah kajian bebas oleh University of California, Berkeley, ke atas corak penggunaan, status kesihatan dan nutrisi pengguna jangka panjang pelbagai suplemen pemakanan. Kajian rentas-silang ini telah diterbitkan dalam Nutritional Journal, jurnal saintifik ulasan-sejawat atas talian pada Oktober 24, 2007. 


Hasil kajian ini membantu mengesahkan apa yang telah kami di Shaklee tegaskan selama ini

😄Pendekatan gaya hidup sihat jangka panjang Shaklee merangkumi pilihan pemakanan bijak dari segi makanan dan suplemen, serta bersenam untuk mencapai dan mengekalkan berat yang sihat ternyata akan menyokong kesihatan dan kesejahteraan yang optimum.

😄Dan kami mahu anda memastikan bahawa gaya hidup sihat anda turut merangkumi diet yang bijak, pengambilan suplemen, dan strategi senaman semasa anda berusaha untuk mencapai kesihatan yang optimum.


dan keputusannya amat Mengagumnkan!

➕ Tahap Nutrien Darah yang Baik

 ➕Penanda Bio Utama Kesihatan Jantung yang Baik


 ⬇ Kekerapan Penyakit Lebih Rendah


➕ Tahap Selamat Vitamin D dan Zat Besi

PENGGUNA PELBAGAI JENIS MAKANAN TAMBAHAN MEMPUNYAI:

Risiko Penyakit Jantung Lebih Rendah

11% Nisbah Kolesterol Lebih Rendah

33% Tahap Trigliserida Lebih Rendah

 Penyakit Berkaitan Otak dan Jantung Lebih Rendah

36% Tahap Homosisteina Lebih Rendah

Risiko Penyakit Jantung, Kanser, Kencing Manis Lebih Rendah

59% Tahap Protein Reaktif-C Lebih Rendah

39% Risiko Peningkatan Tekanan Darah Lebih Rendah

73% Risiko Kencing Manis Lebih Rendah


 Ada tak produk lain?  Yang sangat menjaga kepentingan alam??  

Ada yang boleh kongsi?  Mohon pm chemun. 

Sekian,  semoga anda yakin dengan shaklee.

CHEMUN IN THE HOUSE.

SELAMAT, TERBUKTI, BERKESAN

Salam Sayang,
Your life is starting when u has been call as BUDAK.
Fb: Munirah Alias
Fb pages :Lifebudak
Instagram: Lifebudak
Call/SMS/ Whatsapp/Telegram: 0137524261
[ID : 1228967] Your Most Trusted Shaklee Independent Distributor

Share:  

0 comments:

Post a Comment